dilluns, de febrer 01, 2010

Febrer

2 comentaris:

  1. Demà és el dia de la Candelaria. A França es cuinen crêpes fent-les saltar amb una moneda a la mà per tal de tenir bona sort durant l'any.
    És un mes estrany, l'últim d'hivern de cap a peus encara que els peus siguin els més curts de l'any.
    Després ja ve la primavera. Però ara fa uns anys que estic aprenent a estimar l'hivern, també.

    ResponElimina
  2. A mi m'agrada molt l'hivern, el fred m'ajuda a renovar-me. M'agraden la llum nítida de les matinades i la foscor sobtada de les tardes. Gaudeixo veient com la natura es va preparant per explotar quan els dies s'allarguen i el sol escalfa, notar l'escalfor de la llenya que crema, el tast dels aliments calents dins el cos ... L'hivern em dóna energia!

    ResponElimina

 

Free Blog Counter