dimarts, de juny 07, 2005

memes


meme musical


1.A l'atzar, deu àlbums de la meva col•lecció:
Acadèmia dels somnis” del Quimi Portet
Concerti” del Paolo Conte,
Mr Lucky” del John Lee Hooker
Enta Omri” de l’Oum Kolthoum
M’aclame a tu” del Toti Soler i l’Ester Formosa
Un sorso in più” de la Carmen Consoli”
Moondance” del Van Morrison
Document” dels R.E.M.
Memòria del porvenir” dels Radio Futura
La Fusa” del Vinicius de Moraes, la Betanha i la Creuza

2.Discos que em fa vergonya trobar buscant la resposta al punt anterior:
El “Tourist” dels St Germain

3.Quina és la quantitat total de música baixada al teu ordinador?
Ni idea perque tinc barrejada la poca música baixada amb la música que hi entro jo mateix

4.L’últim CD que vas comprar?
Deu catalans i un rus”, del Toti Soler

5.Quina és l'última cançó que has escoltat abans de llegir aquest post?
Escoltada tranquilament “Missing” dels Everything but the girl, fragments a la ràdio molts

6. Cançons que escoltes molt i que signifiquen molt per a tu:
Les escric de memòria i són
Cantares” del Joan Manuel Serrat
Heart of gold” del Neil Young
Genova per noi” del Paolo Conte
La Rambla” del Quimi Portet
Alice” del Francesco de Gregori
Centro di gravità” del Franco Battiato
M’aclame a tu” del Toti, l’Esther i l’Ovidi
Wish you were here” dels Pink Floyd
It’s the end of the world as we know it” dels R.E.M.
Into the mystic” del Van Morrison
Dirty Boulevard” del Lou Reed
Young americans” del David Bowie
Yev Tov” del David Broza
Bonito es” de Los Sencillos ...



meme llibresc

1. Quants llibres llegeixes durant l’any?
Varia molt en funció de l’any, sencers poder una quinzena, fragmentats per feina i lectures parcials uns quants més

2. Llibreria o biblioteca?
La Feltrinelli de Roma, la Documenta de Barcelona, L’Odissea de Vilafranca, la Gala de Vicenza, la Tralla de Vic, la Laie de Laietana... tot són llibreries.

3. Últim llibre comprat:
Un tebeo val? “Corto Maltés. Fábula de Venecia” de l’Hugo Pratt

4. Últim llibre acabat:
El món d’ahir” de l’Stefan Zweig

5. Llibre (o llibres) que llegeixes en aquest moment:
Eichmann en Jerusalén” de l’Hanna Arendt

6. Cinc llibres que perdurin a la teva memòria i t’hagin marcat de manera especial:
Marcovaldo” de l’Italo Calvino
Música per a camaleons” del Truman Capote
El procés” de Franz Kafka”
Complejidad i Contradicción en la arquitectura” del Robert Venturi
Tots els camins duen a Roma” del Gaziel.

N’hi ha molts més, però avui i ara em quedo amb aquests.

7. Cinc persones a qui vols passar aquests memes:
M’ho he de pensar, la meva agenda bloguera és curta i la majoria de les persones en què penso ja han passat pels Memes ...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 

Free Blog Counter